Zabzab Başta belirtmeliyimki hamile olmadan oncede bu uygulamayi kullaniyordum ama e posta unutulmasi sonucu hesabima iletisim saglayamadim yeni hesap actim sizinle bu hikayeyi paylasmak icin cunki artik bende happy kidsliyim 😍 🌙 🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙 Cumartesi gecesi hafif sanciyla acile gittik 40 haftaliktik o gun hareketlerde azdi korkuyla gittim acile devlet hastanesinde oldugumuz icin belirli bir doktorum yoktu sadece tanidik hasta bakici bir adam vardi her neyse gittim aciklik 0 ama sancilarim duzenli cikiyordu nst de doktor yatisin yapalim dedi inanin o anda direk aglamaya basladim cunki telefon yasak es akraba ile dogum yapana kadar hersey yasak gorusme konusma vs ilk dogumumdu birde yatisim yapildi ailemle vedalastik butun gece sancisiz gecirdik nst ye bagli olarak butun gece parmak yemekten vajinam isyan ediyodu artik sabahi uzman gelince seni servise alalim orda yatisina devam edilsin dedi yukari ciktim esimle kayinvalidemle gorustuk pijama su esofman vs aldik ultrasona girince bebegin suyunun cok az oldugunu soylediler ayni yere sanci odasina tekrar yatisim yapildi aciklik yine 0 doktor vajinadan benimle birlikte 4 kisiye acilma olmasi icin ilac verdi aksama kadar o 3 kadin dogurdu bende 1 parmak aciklik tek vardi surekli ilk dogumda belli olmaz gec olur diye gecistiriyolardi beni vajinal muayne belasini anlatmiyorum bile😶 bu arada benim.gittigim hast icin gecerli bu olay diger hastanelerde boyle rezalet goremezsiniz korkmayin. Bu acilma olmamasi surekli vajinal muayne olmasi cildirtti beni cikis istiyorum esime haber verin dedim onlarda bende bi haber perisanlar assagida bekleme salonunda doktor bebegin ve kendi olumunu kabul ediyosan cik dedi esim oyle duyunca hungur hungur agladi ben nasil imzalayip kabul edeyim boyle biseyi dedi ben surekli sezeryan olcam beni sezeryane alin diyip duruyodum ozel bi hastaneyi aradik takipli hastamiz olmadiginiz icin bizi kabul edemiyecegini soyledi esimde oyle olunca mecburi geri dondum salona aciklik 0 sanci 0 suniyi verdiler tam 12 saat cektim 0 cm acikligim vardi uzman doktor tabiri caizse kolunun yarisini vajinama soktu acilmam olmasi icin o aciyi anlatamam size Rabbim kimseye yasatmasin hickira hickira agladim ellerinin altinda azarlamalari bi yana dura boyle muayne canimi canimdan aldi resmen yataktan kalktimki bi parca et dusmus heryer kan var bacaklarimdan kan akiyo normal dediler ama tir tir titriyorum saat 4 olmus benim acikli 4 saatte sadece 3 cm parmakla acilmasina ragmen esimde gorustum ne yao et beni burdan cikar dedim sagi solu aradi sonunda bi hastanede tanidik vasitasiyla (Allah butun hepsinden razi olsun) bizi kabul ettiler xabuk gelin dediler. Ama oyle bir agliyoruzki benim esimin kayinvalidemin aglamsini birakin koskoca adam kayinbabam bile o halime agliyodu bi damla su vermemisler dudaklarim yarilmis suni sancidan butun vucudum davul olmustu. Ordaki doktorlar nasil gitme gitme xoxuk yolda olur bisey olur diye butun riskleri kabul et oyle cik diye benim o halimi horen esik tamam cikis yapilsin dedi doktorlar aciklik gayet iyi beklerse olcak sezeryan olup napcaksin diyip bize baski uyguluyolardi yav ben zaten 3 gun olu gibi ordaymisim bundan bi haberlermis gibi, neyse uzamiyorum cikis yapildi ozel giris yapilmisti biz gidene kadar hastanenin adi Ankara Ozel etlik lokman hekim hastanesi sezeryan fiyati 3600 tl sadece ameliyat maddi imkanszliklara ragmen kabul ettik ben ve xoxugumdan degerlimi diye doktor ultrasona bagladi ve agrilarin var senin alttan bakayimmi belki ilerlemistir aciklik normal yapabilirsin dedi hayir dedim sezeryan olacagim o kadar stajerled tarafindan oarmaklanmisimkii artik bikmistim bunuda dile getirdim kabul etti anlayisla karsiladi tamam dedi yatisim yapildi ogleden sonra 2 de sezeryane girecektim nstye baglandim kiyafetlerim giydirildi beklemeye basladik 3 gundur cektiklarimi butun herkes biliyordu yanima gelen geleneydi halalim annem babaannem kardeslerim hepsii yanimdaydi ben amelyta girerken doktorum son kes nst de sancin duzenli gel alttan bakalim dedi hayir istemiyorum normale karsi fobim olustu dedim tamam dedi sedyeye alindim ve amelthaneye girdim girdigimde o sogukluk icimi urpertti ama cesaretim kirilmadi tabi, sorular soruyolar gulup egleniyorduk ben hazirlanana kadar oyle pozitif bir ortamdiki anlatamam, ignen yapilcak kendini cekme dediler maalesef cektim kendimi bi kac kes tekrarlandi bu olay sonunda uyustum basladi amelytim 5 dakika sonra bi miyavlama sesi gibi bi aglama guzel oglum karsimdaydi hemen ten temasi yapildi optum kokladim minigimi bi rahatlama geldi o cikinca yuzumde anlamsiz bir gulumseme, sakinlestirici yapildi kafam guzellesmisti yani 😂 dikislerim atildi yukari cikis halimi hatirlamiyorum cunki uyuyakalmisim o rahatlikla 48 saat sanci cektigim icin normal yukarda esimin sesiyle uyndim 14.47 de aldim kucahima odaya geldigimizde 3 du saat herkes orda bende buyuk bi mutluluk buyuk sevinc oglumu gostermisler bile aileme uzerim giyildi bebegim giydirilmisti herkesin bebek cok guzel cok guzel nidalari kulaklatimdan hayla gitmiyor esimin dolu dolu gozleri gozumun onunden gitmiyor hic cok sukur Rabbime Allahim herkese kolay dogumlar nasip etsin insAllah uyusma gecince agrim.oldu ilk yuruyus biraz zordu ama deydi benim icin kendi adima iyiki sezeryan olmusum diyorum oglum yanimda guzel kuzumla yarin cikiyoruz hastaneden cok sukur hersey yolunda Allah bu hastanedende razi olsun zira diger hastaneye hakkimi helal etmiyorum iki elim yakalarinda. Korkuttuysam sizi hakkinizi helal edin ama bazen hayaller ve hayatlar cidden cok farkli seyir edebiliyor bu benim hayatimdaki en berbat baslayip en mukemmel biten hikayeydi bu hikayenin bas kahramanida benim minik prensim Rabbime sukurler olsun oglum iyi ki dogdun annen seni cok seviyor. Uraz bebek 08.01.2019 14/47 💕🙏🎈🙏
Zabzab Zabzab bu arada ozelde bebegin boynuna kordan dolandigi icin acilma olmadigini boyle nasil suni verdiklerini ogrendim
Gevrann Zabzab geçmiş olsun canım. Bebeğini sağlıkla kucağına aldığın içinde gözün aydın. Fakat ben resmen okuyunca ürperdim 😁 Allah’ım bu yüzden devlete gidemiyorum. Evet her hastane bir değil fakat insan ister istemez korkuyor. 😖
Zabzab nefiseee bulutunannesi33 cok sansliyim masAllah tesekkurler 🙏💕 Nagehannn Gevrann LyliaMom nefiseee bilin ve gitmeyin diye soyluyorum dr. Zekai tahir burak eah kadin hast. Dogum 😑
bulutunannesi33 Canı her hastane aynı degl evet ama ne yazıkkı rabbım vıcdanlı merhametlı ınsanlarla krsılastrsın hepımızı 🤲 sanada gule gule bytmeyı nasıp etsın esınede helal olsun baska adam olsa bırakırdı orda
Nagehannn Öncelikle gecmis olsun. Rabbim saglikla buyutmeyi nasip etsin. Hangi devlet hastanesi bu arada ?
LyliaMom Zabzab Doğum tamamen kader ve şans işi. Anlattıklarınızı ben de Sami Ulus Turgut Özal’da yaşadım. O kadar övülen bir hastane olmasına rağmen. 4 günlük uzun bir kabus gibi 🤦🏻♀️