Gizem111 Kızlar 34 haftalık hamileyim ve vajinaya bazen baskı ve ağrı gibi biie hissediyorum ve karnım çok kasılıyor sırtımla beraber normal midir bunlar erken doğum belirtisi midir
Bctldem Gizem111 o haftalarda bende de oluyordu öyle. Doktorum normal demişti. Şuan 40+2 deyim. Hala aynisi ama dogum belirtisi yok 😁🤭 yine de siz doktorunuza söyleyin
Buse344161 Gizem111 normal ama doktoruna danış yinede. Benim doktorum vajinada ağrı baskı hissi olucak hatta ara ara bebek karnında kasılıcak bazen adet ağrısı gibi ağrıda hissedebilrsin bunlar normal korkma dedi. Her seferinde doğurucam sanıyorum ama doğurmuyorum😂35+3 haftalık hamileyim hepsini yaşıyorum her hafta kontrolüm var zaten. 38 de doğumum olucak inşallah 🙏
Elifelfelif Gizem111 bende aynısı oluyor başı doğum pozisyonunu alıyormuş baskı o yüzde endişelenmeyin ama ihmal etmeyin herkeste farklı olabilir benim doktorum normal olduğunu söyledi kanama falan olmadığı sürece
Buseirgit Gizem111 34. Haftadayım bende yaşıyorum sizin yaşadıklarınızı. Bugün baya korktum kasılmam çok oldu doğum başladı sandım ama çok şükür dinlenince geçti.
Moorbit Ay bende de aynısı oluyor ben de korkuyorum. Doktorum bebek aşağıda dedi bide bir baskı yapıyor aşağıya iğne batması gibi oluyor ama 2 hafta sonra çağırdı. Hayırlısı artık. Devamlı yatıyorum
Gizem111 Moorbit evet ya iğne batması gibi ama anlık canım acıyor korkuyorum ya tetikte kalıyorum ister istemez
Elifelfelif Gizem111 korkmayın bence rutininize devam edin gün içinde uzanın ayakları hafif yukarda tutun yatın bana iyi geliyor
Rmysa57 Gizem111 bir doktor dinlemiştim hele ki ilk gebeliklerde su bile gelse en5-6 saatiniz var stres yapmayın yemeğinizi yiyin duşunuzu alın yürüyüş yapın sancılarınızı böyle karşılayın diyordu yani aslında tv lerde gösterilen o hemen sancı gelip bağırış çağırış benek gelmesi olmuyormuş😁🫠 Tabi herşey nasip kısmet ama iyi şeyler düşünüp iyi olsun inşallah hepimizinki💐
B__28 Bende 34. Haftadayım sabahtan beri değişik bi karın ağrım var adet ağrısınada benziyo büyük tuvalet ağrısınada benziyo midemi bulandırıyo ama bebeğimde maşallah çok hareketli en son baş aşağı dönmüştü tedirgin bekliyorum öyle🤦♀️