Umtsen muayene olmadan rapor elbette verilmez, ne devlette ne özelde böyle bir usul olmasına imkan yok. Muayene ücreti ile gerek görülürse tahlil tetkik yapılırsa onların ücreti çıkar elbette, ama rapor için bunlardan ayrıca bir ücret alınmaz. Ben böyle dedim size. Muayene illa ki olacak ve ücreti ödenecek.