Nisanduygu Zeynepp29 evet hatta deterjan parfüm aklına ne gelirse duş bile zor alıyorum şampuan kokusundan
Cosimaniehaus Zeynepp29 evet bende de olmuştu. Hamilelikte olabiliyor maalesef. Ben ağız kokusu hissediyordum. Arkadaşımda da aynı kokuyu almıştım. Sonra bana öyle geldiğini, hamilelikten olduğunu farkettim:) zamanla geçti.
Zeynepp29 Nisanduygu ben de öyleyim eşim yaklaşınca kusacak gibi oluyorum parfüm kullanamıyorum şampuan vs falan kullanıyorum ama o da biraz rahatsız ediyor eşimden geliyorsa kokusu daha da rahatsız ediyor. Kaçıncı haftadasınız
Cosimaniehaus Zeynepp29 tam olarak ne zaman geçti emin değilim ama 20. Haftaların başında geçmişti sanırım.
Nisanduygu Zeynepp29 sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah 🤲🏻 Benim 2. Hamileliğim ilk hamileliğimde evde kokuyordu doğum yaptım hâlâ devam etti 40 ım çıktı bitti her şey.. çok korkuyorum kalıcı olursa diye bu durum