FGA1210 Sabah sezeryana alınıyorum kızlar kavuşuyoruz inşallah bebeğimle 🙏🏻 nasıl bir his neler yaşayacağım nasıl geçecek çok merak ediyorum. Tüm duyguları bir arada yaşıyorum şuan ve sanırım uyuyamayacağım bugün 😂🤦♀️ Çok tedirgin ve korku doluyum 🥹
Yamanmomy FGA1210 bende sabah sezaryene giriyorm ara ara heyecan korku geliyor sonra mutluluk dualar ediyorum rabbim hepimizi sağlıcakla yavrularımıza kavuştursun😍
FGA1210 Hulo2105 Ay Valla öyle görünüyor umarım çıkınca boşuna bu kadar korkmuşum diyecek kadar rahat geçer her an 🥹
FGA1210 Yamanmomy Ay aminnn inşallah yani o bebek oradan bi şekilde çıkacak ama insan tabi hislerine duygularına dur diyemiyor 🥹