sweetmom_ Snyaydm bebeği görüp kalp atışını duydun mu? Çünkü bebek ve kalp atışından sonra betanin bir anlamı kalmıyor diye biliyorum.
sweetmom_ Snyaydm anladım canım. Çok geçmiş olsun inşaallah tez vakitte yeri dolar. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın inşaallah 🤲🏻🤍. Sıkma canını vardır her şerde bir hayır.