Merhabalar evet benimde pozitif çıkmıştı. Bu test pozitif çıkınca tekrar test yapılıyor cmv igG avidite ye bakıyorlar onun bir referans aralığı oluyor. O referans aralığına göre bu bulaşıyı gebeyken mi yoksa gebelikten önce mi geçirdiğiniz anlaşılıyor. Eğer gebelikten önce geçirmişseniz bir sorun teşkil etmiyor. Eğer gebelikte geçirmişseniz bazı taramalar yapılıyor bebek için ayrıntılı ultrason yapılıyor ve perinatoloji doktoru tarafından takip ediliyorsunuz.