Sevgigumus 33+4 haftalık gebeyim sancım vardı 3 gün boyunca hastaneye yatış yapıldı yarın 3.gun doktorlar hiç bir şey demiyo sürekli ilaç içiyorum antibiyotik aldım damardan 4 kere yaşayan biri varmı
EceNaz26 Sevgigumus ayni şekilde 4 gün yattım sürekli ilaç serum antibiyotik doktorlarda hiç bişey demeden gelip bakip gidiyodu dedik artık bişey söyleyin ona göre ne yapılacaksa yapalım çok şükür bi doktor gelip bütün kontrolleri yaptı taburcu etti doğabilir artik diye
Demirhan23 Çok geçmiş olsun sancı sebebi enfeksiyon mu acaba antibiyotik başlamışlar? Ben de 34 haftalık oldum aşırı sertleşiyor bebek sancı mı bazen karıştırıyorum doktorum yurtdışında eğitimde gidemiyorum da