Merhaba bende 9+6 yım şuan ve dün akşam kahverengi leke geldi çok korktum bende sabah uyandığımda yine hafiften geliyodu bugün zaten doktora randevum var gideceğim bende çok tedirginim senin gibi Allah yardımcın olsun seninde inşallah korkulcak bişiy yoktur umarım