Esule Kızlar doğumdan sonra antidepresan kullanmak zorunda kalan var mı, varsa emzrmeyle birlikte nasıl bi yol izliyorsunuz ? (yargılayıcı yorum yapacak olanlar yazmasın lütfen)
Pinarx07 Esule YouTube’da İzzet güllü var psikolog onun videolarıyla bir çok kişi iyileşmiş ne sıkıntınız var bilmiyorum ama bir bakın isterseniz
Yaqmur Bende merak ediyorum bende panik atakda var doğumdan sonra antidepresan kullanan ve emziren anneler var mı?
Esule Yaqmur bende de aynı durum söz konusu. Kendşm iyi olamazsam bebeğime kim bakıcak🤦🏻♀️ sanırım hormonlar da çok etkiledi hamilelik boyunca idare ederim dedim ama artık on ay oldu kendim aşamıyorum
Esule Yaqmur araştırdım biçok yorum var. Anne sitinr en az geçen ilaçlarla tedavi mümkün. Bz iyi olmazsak bebeğimize km bakavak. Babaları bile yeri geliyo öf demeye başlıyolar
Tomucuk12 Arkadaslar bı psıkıyatrıstle konusun ,, bende zor zöaanlar gecırdım ama asla onermıyorum dedı . Ama lohusalıkta farklı bır yol ızlenebılır belkı en a etkılı olan bebege zararsız olan secılebılır.
Esule Tomucuk12 psikiyatrist en düşük dozu verdi ama aynı durumda olanlar var mı nasıl bi yol izlediler bi sorayım dedim 😐
Esule Pinarx07 izledim.. Hormonlarla birlikte kaygı tavan yapmış durumda ve önüne geçemiyorum şu an🤦🏻♀️
Pinarx07 Esule benimde kaygı bozukluğum vardı şuandada takıntılarım başladı çok zorlanıyorum izliyorum bende videoları ama hala uygulayamadım dediklerini izzet güllünün benimde doğumuma çok az kaldı heran gelebilir bebekte napıcam bilmiyorum algı bozukluğu hastalık değil diyor ama aşamıyorum
Esule Pinarx07 evet algı bozukluğu ama bi yerden sonra aşılamadığı yerde ilaç takviyesi şart diye düşünüyorum. Dedikleirni başarabilmiş olsak zaten bu rahatsızlığı yaşamayız. Ne yazık ki yasamayan kmsenin anlayabileceği bi durum değil
Pinarx07 Esule o kadar canlı tanık videoları var yani onlar nasıl yenmişler telkinle diyor sürekli videolarla diyor ama bizim vaktimizde olmuyor ki hemen yenilecek bir durum değil bencede valla ilaçta denemiştim onlarında yan etkilerinden içemedim daha kötü oldum korktum bıraktım valla bu bir sektör diyor izzet güllüde kodladılar milleti diyor algımızla oynadılar kaygı bozukluğu varken şimdide takıntı çıktı hamilelikte takıntı daha zormuş bence kurtulamadık gitti gerçekten yaşamayan bilemez nasıl zor bir durum Allahım yardım etsin tüm bu sorunları yaşayanlara biran evvel düzelelim bizim düzelmeye ihtiyacımız var bebeklerimiz için 😕
Koalams Seliinkahya ben 29 haftada başladım şuan 30+5 teyim daha iyiyim ama biraz daha zaman var etki göstermesi için 4 hafta 6 hafta olması lazım
Seliinkahya Koalams Bende gittim doktordan ilaç istedim ama bana uygun görmedi doğumdan sonra geçmezse eğer tekrar gel dedi ama lohusalıkta daha da artar diye korkuyorum
Koalams Seliinkahya devlette banada vermemişti özelde verdiler bi sorun olmayacağını söylediler bende Lohusalıktan tedirgindim ondan istedim