Cinarbt 21.haftada öğrendim plasentanın aşağıda olduğunu.32.haftaya kadar çıkma ihtimali var çıkmayanda oluyor benim gibi. bu durum normal doğuma engel oluyor.bu süreci kanamayla geçirende oluyo evde istirahatle sadece wc ve yemeğe için kalkanda oluyor ama benim doktorum normal hayatına devam et dedi şuana kadar çok şükür bi kanama yaşamadım (33+4).inşallah seninki çıkar ve süreci güzel atlatırsın.kanama olmadığı sürece korkmana gerek yok ilişkiden ve ağır işlerden kesinlikle uzak dur.