slaerdogan Alpmom__ Benim aşırı enfeksiyonum var yeşilimsi geliyor o kadar ilaç kullandım geçmedi hemşire de normal bez ütüleyip iç çamaşırıma koymamı söyledi yetişmiyor artık napmam gerek🥺
Alpmom__ slaerdogan benim çok şükür öyle bir şeyim olmadı zaten sürekli değiştirmeye özen gösteriyorum fitilden kaynaklı akıntı oluyor 😕 fitili belki keser bu ay sonra düzeliyor mu düzelmiyor mu takip edicem 😟 size de çok geçmil olsun
sweetmom_ Pamuk tamam çok teşekkür ederim. Bende enfeksiyon hep vardı ve ödüm kopuyordu gebelikte olur diye.
Ayliz010 Alpmom__ ben yasiyorum bu sorunu ozele gidiyorum hastaneye doktoruma her dedm de ilac veremem idrar temz bu doguma kdr cekicen bir koku dedi gebeyken oluyo dedi idare edicez dedi dogum sonrasi gecicekms
Alpmom__ Ayliz010 evet hormonların artışından dolayı koku normalmiş . Koku Hassasiyetim fazla diye daha çok alıyorum sanırım da elbet bu da geçer ya sağlıklı olsun da miniklerimiz tek derdimiz bu olsun