Smy9494 akisina birakin kotu hikayelere kulaginizi kapatin hamilelik suresince hep kafamda kurdum dogumdan bir gun once dayanamadim cok agladim korkuyorum diye, hastaneye gittik yine ayni sekilde doguma girerken cok agladim.
Normal dogum tecrubem yok birsey diyemiyorum ama suan olsa yine ayni gunu yasamak isterdim ve hic stres yapmadan aglamadan korkmadan😄bosuna stres yapmisim.
Yapmamak imkansiz helede ilk deneyimse, ama etrafta o kadar cok olumsuz yorumlar var ki her gece burda formlardan okuyuncs etkilenmemem mumkun degildi, ama cok sukur hepsi cok guzel gecti,darisi basiniza🙂 sag salim alın kucaginiza bebisinizi