Cananncann aynı sizin yasadıgınız sertleşmeyı dokununca hıssetım ben. Ama o agrı sanxı olayını hala cozemedım. Agrıdan sancıdan kasıtlarını anlamadım. Cunku ben dogum deyınce böyle şiddetli korıdorları yıkacak bagırtacak bı sancı beklıyorum. Acaba ben kendımı psikolojiknolarak cok cok şiddetli bi ağrıya kosulladıgım için mi bugunkü nst sancısını hıssedemedım 🤔