Merhabalar.Yarın tam 41 hafta doluyor. İlk çatı muayenemi 40.haftada oldum ve uyarı verelim dedi ama bebek çok yukarıda olduğu ve kanala yamul girmeye çalıştığı için veremedi. Cuma günü tekrar kontrole gittiğimde tekrar uyarı vermeyi deneyelim dedi bebek hala yukarıda ama kanal pozisyonu duruyordu biraz karnımdan bastırdı alttan da uğraşarak zor da olsa sağlam bir uyarı verdim 24-48 saat içinde doğum başlar,başlamaz ise pazartesi yatış fitille başlatalım dedi. Ben kendi başlasın diye elimden geleni yapıyorum. Activating labor,merdiven çıkma,yürüyüş hurma ananas…
Rahim uyarısı aldıktan sonra doğumu başlayan oldu mu? Hala bir ümit sabaha kadar kendisi başlar diye dua ediyorum 🥺