Melek_cebrail ben de fetal eko çektirmiştim, kalpte sorun varsa mutlaka çocuk kardiyoloğunun da doğuma girmesi gerekiyormuş çünkü. O yüzden riske attıemıyoelar, ben özel klinikte başka sebeple çektirdim 45 dk boyunca bebeğimin sadece kalbi incelendi. İçiniz rahat eder bakılsın bence, sıkıntı etmeyin kendinize🙏🏻 Allah yardımcınız olsun 🤲🏻