Saftirik Kızlar yarın sabah doğuma gireceğim… şuan doğuran, yarın ve gelecekte doğuracak olan tüm annelere kolaylıklar diliyorum… kendilerine ve yavrularına sağlık sıhhat mutluluk diliyorum… siz de bana dua eder misiniz? ❤️🙏❤️
Nazlican1994 Saftirik Allah yardımcın olsun tek avazda kurtarsın inşallah evladını sağ salim kucağına al 💓🤲🏻
caglaaaa0 Saftirik benim de yarın sabah sezeryanım var , çok korkuyorum inşallah sağlıkla gelsinler bebeklerimiz❣️