24+4 te doktora gittim. Bi sorun olmadığını söyledi, gelişimi kilosu vs iyi dedi. Baş geliş dedi. Ancak ben tekmeleri en baştan beri sol kasığımda hissediyorum. Bazen de vajinamda ama resmen vajinanın üst kısmı üçgen kısımda diyebilirim. Bu kadar aşağıda olması normal mi? Bide hep mi aynı yer tekmeliyor , hiç mi pozisyon değiştirmez?Bazen yürürken de karnım aşağıya çekiliyor gibi hissediyorum. Doktora söyledim, aşağıda hissediyorum diye sorun yok dedi. Rahim ağzı vs ölçümü yapılmadı