serap_momy benim ikinci gebeliğimde yoğun bir şekilde kanamam olmuştu büyük parça pıhtıyla 14. Haftalikken pijamama kadar gelmişti o pıhtıyı bebek sanmıştịk ama degʻilmiş bir gittik kıpır kıpırdı bebeĝin eşi o an așağıdamıymış neymiş…. o gebeliģimde hep lekelenmelerim oldu… kahverengi
Ilk gebeliģimde de kanamam oldu progestan verdiler başta sonra şükür geçti…
Şuanda gebeyim kanamalarim oldu yatak istirhati verdiler inşallah bunuda saģlıkla kucagima alirim…
Demek istediğim her gebelik kan farkli yani,bende cok geldi gitti sandiim rabbim bana onu nasip etti 🤲🏻🥹 ama ger kanda bence gidilmeli
Farklıda olabilir allah korusun🤲🏻 yani gidip önlem alinabilir saglikliysa tabi rabbim nasip ederse🤲🏻