eylulmucizem_ Kızlar 1 haftadır belime ağrılar giriyor ama çok hafif. Kendimi hep kontrol ediyorum bi belirti filan gelmiyor. Şimdiden olması doğuma hazırlıktır biliyorum ama endişelenmiyor da değilim. Aynısını yaşayanlar var mı?
buseyusuf27 eylulmucizem_ 37 haftaym belım kasılyo oturdugum yada yattıgım yerde cok agırlastm ama surklı ayaktaym artık sısmeye basladı heryerm kasılmalarm var ılac kullnmama ragmen son 1 haftam var snrm doğuma 🤭
artikbiranneyim eylulmucizem_ idrar yolumda sızlama oluyor benim de ayakta kalınca normal midir acaba
Aslan97 eylulmucizem_ aynısını bende yaşıyorum çok ayakta duramıyorum durunca belim ağrıyor bayağı dinlenince geçiyor
artikbiranneyim eylulmucizem_ yapınca değil de ayakta kalınca oluyor sanırım ağırlaştığı için böyle ince bir sızı gibi
Zeynep0830 31+3 deyim bende bugün iştahsızlıkla uyandım normalde uyanınca hemen birşeyler yemek isterim sanki karnımda aşagıya inmiş gibi bilemedim
eylulmucizem_ Zeynep0830 bebeğin aşağı inmesini hiss edersin zaten nefes alman kolaylaşır yukarıya bi rahatlık çöker daha tuvaletten çıkmadan yeniden idrar hissin yaranır
Zeynep0830 eylulmucizem_ sorma bi garip hissettim kendimi erken değilmi daha diye bu hafta kontrol var zaten bakalım ne diyecek karnımda o kadar büyük değil
eylulmucizem_ Aslan97 kaburgalarımın üzerindeki deri kısım ayakta durunca acıyor. Hayatım boyunca görmediğim tüm acıları yaşadım😂