Busra_bugraaa Yyasmin ben hamile değilken çok yiyordum her akşam hamile kalınca cips kokusundan iğrendim yiyemiyorum çok şükür bazen eşim yanımda yiyor ayak kokuyor sanki 🤣🤣
ElifNbglsahin Yyasmin 38+3 günlük olduk her şeyi yiyorum ben hiç hamileyim zararlı onu yemem bunu yemem demedim canım ne çektiyse yedim valla kızım da gayet sağlıklı 3600 kilosu 51 cm boyu 11 günümüz kaldı bekliyoruz prensesimizin gelmesini😊
Deletedmom2232 Yyasmin zararlı diye uzak duruyorum 9 haftadr bir kere yedim oda lays sade😀ay ıolsada yesem canım çekti bak🥴
Hanus Yyasmin evet bir ara yiyordum şimdi yemiyorum, çok baharatlı aslında bebeğe zararlı olabilir çok tüketmemek lazm