Merhaba canım enfeksiyon sürecini bende geçirdim, çok fazla ağrım oldu hatta.. Doktorum banada cefax verdi kullandım herhangi bir zararı yok merak etme. Bana etki etmişti, yan etkisini de görmedim. Doktorlar hamile olduğumuzu bildiği için ona göre ilaç veriyorlar zaten için rahat olsun..