Merhaba arkadaşlar. Kızım olacağını öğrendiğinden beri aslında Derin ismi hazırdı kafamızda. Su’yu da ekleyip eklememek konusunda kararsızım. Soyismimizle çok uyduğunu düşünüyorum ama Pelinsu gibi tiki isim gibi mi geliyor kulağa acaba diyorum çevremdekilere söyleyince tepkilerinden öyle anlıyorum 😂 Sizce?