Selam güzel kadınlar.. Ben henüz 5 haftalık gebeyim ve son 2 gündür lekelenmelerim oluyor normal mi bu durum ? Bir hafta önce doktora gittim ancak kese gözükmedi herhangi bir bilgilendirme de yapmadı sadece kan tahlilimden anladık. Kanaman olursa ve dayanılmaz bir kasık ağrın olursa gel dedi bana. İnternetten araştırdığımda bu haftalarda olabileceği yazıyor ancak korktum biraz sizler de tecrübelerinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim 🫶🏻 herkese mutlu akşamlar