Pamukpremses ben ilk gebeliğimde 2 dozuda vuruldum şimdi 2.gebeliğim 20. Haftada 1 doz hatırlatma vurucaz dedi tamam dedim vurulucam. Doktorunuz gerekli gördüyse kesinlikle yaptırın burda aşı karşıtı insan çok kafanızı karıştırabilirler doktorunuzla görüşün vurdur derse içine sinerse vurdurursun bebek ve senin için önemli doğumda yaşanacak bütün risklerin önüne geçmek için yapılıyor bebeğin etkilenmesin diye