Betl35 Kızlar bu 2.hamilelgim kızım olucj nasipse ya çok hareketli maşallah hiç uyumuyor mu diyorum kendi kendime 😅 içerde adeta halay çekiyor sizin nasıl ayrıca oğlum hiç böyle değildi 😄🙄
Mercimekannesi45 Betl35 benimkinde öyle o kadar çok acıyor ki bazen içim gidiyor maşallah sübhanallah 🧿🧿🧿
Gul_2358 Betl35 bende 29 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim kızım olacak cok hareketli hic durmuyor. Oğlum böyle değildi sakindi 🤣🤣
Berivan_sr Betl35 28+4 keşke benimkide bu kdr hareketli olsa hareketli yaramaz ama hafif hareketleri canımı acıtacak kadar dedim yada uykumdan uyandıracak kadar değil 😅
Booksandcats Ben de 29+0ım ilk gebeliğim gerçekten içerde ne yaptığını anlayamıyorum artık karnımın şekli değişiyor ama bikaç gün kudurursa bikaç gün de sakin geçiyor 😅
NNanelimonn 29+1 deyiz biz de kızımla ama tam tersi inanılmaz sakin ve uykucu😁 oğlum aşırı hareketliydi değişik geliyor şu an bu kadar sakin olması😁🤭