Çok geçmiş olsun, cennette sizi bekleyen bir bebeğiniz olacak 🙏
22 haftalık bir kaybım oldu benimde aynı sebepten, hafif pembe akıntı ile doktora gittim ve bebeğin kafası gelmişti. Sonrasında aynı şeyleri yaşama ihtimali olduğunu düşünüp daha endişeli oluyor insan ama önemli olan içinizi ferah tutup tevekkül etmek, ben öyle düşünüyorum.
Tekrar hamile kaldığımda 12. haftada açılma hiç olmadan tedbir amaçlı serklaj yapıldı, çok kısıtlanmadan, sürekli yatmam gerekmeden bir hamilelik süreci geçirdim ve sağlıkla dünyaya geldi bebişim. İnşallah size de tez vakitte sağlıklı bir hamilelik süreci sonunda bebeğinize sağlıkla kavuşmak nasip olsun 🌷
Size tavsiyem özelde devam etmeniz yönünde olur çünkü ben kaç eğitim araştırma hastanesine gidersem gideyim bana süreci takip edeceklerini, eğer açılma olursa dikiş atılabileceğini söylediler ki bunu ben hep riskli buldum. Çünkü açılma bir anda oluyor ve bebek geliyor. Özele gidip hiç açılma yokken dikişi attırmak gerektiğini düşünüyorum.