Kızlar aşırı derecede panik atağım var ve devlet hast. Dogum yapacağım ama doktora panik atagim var sezaryen olmak istiyorum deyince kabul ederler mi bilgisi olan varmi ? Veya ne yapmam lazım birisinden psikiyatri bölümüne gidip rapor almamı söyledi sizce böyle olur mu çok endişe ediyorum çok korkuyorum aklıma geldikçe doğumuma 2.5 ay var ne yapmalıyım