Srfe01 Son günlerde çok ağrımaya başladı iğne girerken ve çıkarken o kadar hissediyorum ki acaba beze mi oluyor görünürde bişe yok ama 33 haftalıgiz bir sağ kol bir sol kol hergün böyle geçiyor kanama morarma yok amq aynı yakın çevrelerden vuruyoruz genelde iğneyi artık girerken resmen yırtıp geçiyor sanki böyle olan var mı bacağa mi gecsem.ne yapsam
turkan403 Srfe01 aynı maalesef zorluyo ben ikinci kziimda doğuma kadar kullandım 2gun snra bırakmıştım sizn ilk gebelik mi şuan üçe gebeyim yine iğne verirler mi oksapar adını duymak bile kalbimi hoplatiyo aynı sağlık ocağına gidp mi vuruluyosunuz
Srfe01 turkan403 benim.ikinci gebeliğim ilkinde kullanmadım bunda da.kullanmiyordum.aslinda varis sebebiyle doktor başladı 20. Haftada yaklaşık 13 haftadır kullanıyorum eşim vuruyor ignemi bir sağ bir sol koldan doguma kadar.kullancagimi.soyledi doktorum
turkan403 Srfe01 bnde ikinci çocuğumda vuruldum ana sağlık ocağında yptrsan daha iyi onlar hem morartmiyo hem acimiyodu bnm evde beli aya kadar göbekte yaptım evde birkere filan kolda yapmstm hoplati
Alone Srfe01 bütün gebeliklerimde öğrendiğim andan doğuma kadar (yani 4. Haftadan itibaren) kullandım. Bu kullandığım. 3. Gebeliğim. Bir de beni düşünün 😬 ben hep göbekten yapıyorum. Kol ve bacaktan daha rahat deneyebilirsiniz
Srfe01 turkan403 sağlık ocağına gidip gelemem.mesafe uzak eşim yapıyor hiç morarma falan olmuyor hiç acı falan yoktu şimdiye kadwr ama artık bu ay acımaya başladı morluk yine yok
MrveNhrCglr Ben göbekten yapıyorum, göbek deliğine uzak bir noktada eti sıkıştırıyorum, burda görmüştüm iğneyi yapmadan önce havasını alıyorum ve 90 derece dik açıyla batırıyorum, kendim yapıyorum. Havasını almadığımda inanılmaz acıyordu. Şimdi çok rahatım.
Srfe01 MrveNhrCglr göbeğim taş gibi gergin etini tutmam mümkün değil patlayacak nerdeyse o kadar sert ve gergin o yüzden göbekten yapmam mümkün değil ne yazıkki
Evhamlikurabiyeanne Evet zor oluyor ben hem oksapar igne hem de günde 4 defa insulin yapiyorum 5 defa igne batiyor göbeğimi görsen ağlarsın mosmor bir de parmaktan seker ölcuyorum 8 defa artik delici bir sey görmekten midem bulandı elege döndüm doktor krem verdi morluklar icin ama geçirmiyor bacaktan yapamiyorum hepsini göbekten yapinca da vücut rengimi unuttum bildigin mürdüm moru göbeğim
Srfe01 Evhamlikurabiyeanne çok üzgünüm ama hepsinin sonu güzel olacak bunu düşünün bu cefanin çok güzel sefası olacak inşallah bende şeker ölcüyorum parmaktan benim şekerim düşük iki üç güne bir kontrol ediyorum Allah yardımcınız olsun sizinde
Albatrosss En çok bacak acıyor diyorlar ama benim kolum çok acıyordu. Ondan bacağa yaptım başından beri. Bence bacağa geçin. Havasını alıp dik şekilde iğneyi birden batırıp(batıracagınız yeri elinizle sıkın)ilacı da çok yavaş vereceksiniz bu şekilde daha az acıyor, hemşire öğretmişti bana da.
turkan403 Srfe01 aynı yere değil de bı tık üstüne filan yapın aynı yere olunca da olabiliyo bacaktan da vurluyomus ama hiç denmdm onu ben göbekten de beli aya kadar
Albatrosss Srfe01 tam diz hizası yani ön yüzey daha çok morarıyordu hemşire yana doğru da yapabilirsin dedi. Şimdi bacağımın dış kısmına doğru yukarıya yapıyorum.