Sedatilay2012 sinirlere baskı oluyormuş magnezyum verebilir Dr ama dr um bana kabulleneceksin doğumdan sonra geçer dedi :) 37 haftalığım dinlenirsem hiç sıkıntı yok ayakta kalırsam direk ağrıyor bir de ağrıyan tarafın üzerine çok yatmayın. Soğuk kompres bana iyi geliyor. Yogurt süt bol tüketin