Öncelikle merhaba arkadaşlar ben 37 haftalık hamileyim bugün öğlenden beri belimden bacağıma böyle 15 20 dakika da bı ağrı giriyo ve 1 2 dakika suruyo ara ara oluyo ama hala geçmedi bebeğimde şuan çok hareketli bu benim ikinci gebeligim ilkinde böyle bir sorunum olmadı sezeryan oldum isteğe bağlı ama şuan çözemedim tecrübe li olanlar sizce hastaneye gitmeli miyim bı sıkın ti olurmu bilemedim napsam kararsızım