Kızlar merhaba, 28 haftalıkken doktor makat geliş demişti bir sonraki kontrole gittiğimde bebek baş aşağı pozisyondaydı. Ama hıçkırıklarını hep sol altta hissediyordum. Şimdi de hala solumda ama karnımın sanki biraz daha yukarısında gibi geliyor ve bacakları da sağ kaburgalarımın altında transvers yan duruşa mı geçti endişeliyim doğrusu. Böyle olan var mı pozisyonu olması gerektiği gibi mi değil mi asla anlayamıyorum. Aydınlatırsanız sevinirim. Birde önerileriniz nedir baş aşağı olması için ve kanala ne zaman girmesi gerekiyor ki bunların doğrusu ne 🥺🥺🥺