Pelvis kemiğinde ağrı olması gayet normal kızlar ben 36 haftayım bende de oluyor yürüyüşe çıkıp eve gelince paytak paytak yürüyorum ama o ağrının sebebi hem bebeğin yerleşmesi hem de kemiklerimizin relaksin hormonu ismi verilen bir hormon sayesinde esnemesi bebeğin geçebilmesi için açılması zorluyor evet ama iyi bişey aslında Rabbim hepimize yardım etsin 🌸