20 gün önce doğum yaptım başindan beri Derya hanıma gidiyordum çok çok iyi bir doktor adla pişman olmazsınız derya Kanza gül bak araştir bir tane kötü yorum bulamazsınız o kadar nayif bilgili pozitif biri ki ne anlatsam boş mutlaka gidin asla pişman olmazsınız 🥰