21 haftalık hamileyim ve ilk hamileligim ama zaman geçtikçe dogumdan yani normal dogumdan çok korkuyorum.İstegim sezeryandan yana ama devlet hastahanesinde isteğe göre sezeryan yok. bir neden olmadan sezeryana almıyorlar, İnşallah sezeryan olurum etrafımdaki çoğu kişi normal doğumun zor,kötü olduğunu söyleyip konuşunca dahada tırstım.Nasıl doğum yapacağım belli değil daha çok erken.Normal dogum çok mu zorlu? Bu korkumu nasıl yenecegim ben🥲