Beybiik Benim doğumum tam da böyle olcak inşallah, sezaryen sırasında dermoid kistim de alınacak çünkü tek çözüm cerrahi alınması ilaçla falan geçmiyor, başta doktorumla böyle konuştuk 7 aydır onda takipteyim 2-3 hafta kaldı doğumuma ekstra bir ücretten falan bahsetmedi istemedi sanırım doktordan doktorda hastaneye değişiyor olabilir bana şimdilik ekstra ücret söylemediler sadece doğum paketini ödedim o da bitti zaten ücret ödemeden devam ediyorum muayenelere