Tutaste_ sekreter sıra veren kızla
Üç tane sıra alınan yer var ya herkes sıraya geçti kim önce geldiyse işte ona göre ama iki tanesi açılmadı kız oturdu birine önünde kim varsa sıra veriyor
Ben de dedim ki buralar açılmayacak mı bekliyoruz nasıl yol izlenecek 7 de geldim ben dedim
Tek sıra olacaktınız böyle sıra mı olunur iç tane dio.
Dedim üç kişi görünüyorsunuz ya insanlar üç tane sıra oluşturuyor doğal olarak yok öyle olmaz birtane sıra olur onlar izinli falan dedi ben de o zaman söyliceksiniz onlar izinli tek sıra olun diye burda ki insanlar da ona göre sıra olacaklar nerden bilelim biz izinli olduklarını dedi dedim
Ben de o zaman sırayla alın üç sıradan hak geçmesin dedim işimimi öğretiyorsun demeye başladı bilseydim işini öğretmezdik dedim
Sonra neyse okuttu kimliğimi o sırada oluyor bunlar dedim tamam verirmisin kağıdımı yeter dedim bana verirmisin diyemezsin dio gerizkalı ne diyeyim ver mi diyeyim emir mi vereyim onu mu istiyorsun dedim
Hala diyemezsin falan dio ya dedim en sonunda çıldırdım salakmısın dedim hakaret etmeye başladım tabi ben aldım senin adını dio arkamdan alırsan al nereye şikayet ediyorsan et dedim. Mal sabah sabah insanlıktan anlamıyor kimse ya