sltn2686 Ekmek gibi şeyler yiyince hemen kabız oluyorum meyve falanda yiyorum bazen ekmeği çok az tüketiyorum ama 2 gündür ekmek arası yedim karnım taş gibi duphalac önermişti doktor ama tadı oradan kötü ki içmeye korkuyorum 😩😩
Cansu-2600 sltn2686 Nefesini tutup iç gitsin çok rahatlatıyor ama 😁 İçmek istemiyorsan eğer meyvelerden şekerli bir hoşaf yap kendine içip yürüyüş yapincada rahatlatıyor insanı. Sıcak suya 2-3 tane kayısı banipta yiyebilirsiniz
Zelihapekr sltn2686 Düşük tehliken yoksa sabah kahvaltısında doğadanı kayısı çayını öneririm. Çok rahatlatıyo bana bi tek o iyi geldi.
Cansu-2600 sltn2686 Evet bende çok yaşadım kabızlık ilk zamanlar banada o şurubu vermişti zar zor iciyodum ama ise yariyordu 😁