Mom89_ yanii aslında az az sızıntı şeklinde ise bunu anlamak çok zor. Şöyle bende mesela 37+1 deyim tuvaletimi yapıyorum sonra yine tam kalkacağım sıra yeniden sıvı geliyor yapıyorum. Bu bebeğin baskısından dolayı olabiliyor ya da idrarınızı tam yapmamış olabiliyorsunuz. Böyle bir durumda olabilir suyunuz sızıntı şeklinde de geliyor olabilir yeğenimin öyle oldu anlamamıştı. Ama benim ilk kızımda suyum tamamı ile geldi tek ayırt edebileceğiniz nokta o su gelirken kendinizi sıkmanız eğer idrarınız geldiğinde tutabiliyorsunuz ya bunda tutamıyorsunuz tutamazsanız sudur. Ama şuan siz az az diyorsunuz en iyisi acile gidip suyunuza baktırmak diye düşünüyorum. ❤️