Deniz_mina Firdevsk66 ben 36+3 oldum sizin nasıl doğuma 3 gün kaldı sezeryan gününü erken mi verdiler
Mucizemses Firdevsk66 neden erken oluyor bizde aynı haftayız sezeryan olacak daha gün vermedi 37 de alıyolarmı
Firdevsk66 Deniz_mina herkesin ki bir değil işte erken aldık zor tuttuk sipayı bu zamana kadar :)) 24 haftalıkken doğacaktı ta dikiş sayesinde bu ayı da gördük şekerim ne olduğu içinde daha fazla riske atmak istemedi doktorum
Gzd0303 32+1gelmıyor gelmekte olan gecmıyo zaman yoruldum hamılelık zor iş 2.ama ılkte yaşamadığım hersey bunda yaşadım 12yıl sonra gelıcek olan mucıze🧿🥹😭😭😭😭