Bidemet Ne olur bakın, az önce kustum kusarken her kusmamda her öğürmemde altım ıslandı iç kiyafetim renkli olduğu için anlayamadım suyum gelmiş olabilir mi diye,kusarken avuç içi kadar islaklik
Mervekaram22 Bidemet baskı hissetmişseniz idrar kaçırmış olabilirsiniz. Ama bu kusma öksürme dışından geliyorsa su olabilir . Bunu ayırt edebilirsiniz
Aylaa123 Bidemet bebek idrar torbasına baskı yaptığı için bazen bende hapsururken idrar kaçırıyorum 21. Haftayım bu arada sizdede öyle bir durum olmus olabilir eğer ciş gibi değilse kokusuzsa suyunuz mu geldi biz bilemeyiz bunu acile gidip muayne olun
aaydingulsahhh Bidemet kendini sıkmanla idrar torbanın gevşemiştir idrar kaçağını diye düşünüyorum.. su gelmesinin arkası kesilmez diye biliyorum bir geldi mi aralıklı devam eder… Bunu şey gibi düşün insanlar bazen bayılırsın altına kaçırır kasların gevşemesiyle idrar torbasında biriken idrar sızarmış… seninde kendini kasmandan olunacağını düşünüyorum.. 17. Haftada gelmez diye düşünüyorum .. Ama yine de için rahat etsin bi acile git istersen
Tugcecimbisn Bidemet canım suyun geliyorsa kesilmez akmaya devam eder ve tutamazsın kesik kesik olmaz yani idrarsa kesilir tutabilirsin
Bidemet littlemiddle inşallah idrarimi kacirmisimdir,beyaz kıyafet olsaydı içimde anlardım ağrım sızım da yok
aaydingulsahhh Ben ilk gebeliğiöde 3 gün sancı çektim üstelik suyum gele gele.. o su biraz daha iltihabımsı ve yapışkanımsı oluyor rengini farkedemesende kokusu farklıdır
Bidemet aaydingulsahhh sonra doğum mu yapmıştınız kaçıncı haftaydı,acaba sutum gelse ağrım sızım olur mu
Hulo2105 Bidemet idrardır canım hapşırsam bile bazen kaçırıyorum ki kusmuşsun zorlandın o yüzden kaçmıştır. Suyun gelse şarıl şarıl akar ama korkuyorsan bi hastaneye git rahat et
Ummuarbc Bidemet canım benimde enfeksiyona bağlı 13 haftada geldi suyum hiç ağrı acı olmuyor bir anda geliyor hemen noldugunu anlamıyorsun şeffaf kokusuz ve tutmaya çalıştığında tutamiyorsun
aaydingulsahhh Bidemet açılmam ilerlemedi devletti çatının dar normal doğuramazson ama yine de önce denizden bazen savcıyla açılabilir dediler 3 gün zorladılar sonra sezaryene alındım 41 haftamı doldurmuştum… sütümde hemen gelmişti
aaydingulsahhh Bidemet suyum vardı ama sandım sonra ilerleyen saatlerde geldi su gelmesi artmaya başlayınca.. üstelik uykumdan altıma kaçırdım diye uyandım 2 3 dk sonra tekrar gelince alta kaçırma olmadığını anladım
GlyEylul Bidemet ya öksürsem çişim yokken bile idrar geliyor 🙄🙄 idrardır kuzum korkma ama yine görün istersen için rahat etsin
semra2598 Bidemet su gelmesi öyle avuç içi kadar olmaz . Çünkü o biranda gelen biten bir şey değil. Sızıntı halinde doğum bitene kadar devam eden bir akıntı su gelmesi büyük ihtimalle idrar kacirmissin veya akıntı olmuştur. Eğer için rahat etmiyorsa kadın doğum acile git bir ultrasonla baktır 🤗🤗