Leyla-9 yani benim oğlum da gündüz oynardı o da sakin sakin olurdu. Gece hiç uyanmazdı nerdeyse beni hiç uyandırmadı diyebilirim. Çocuk doğdu hala öyle sakin bir bebekti. Bazı benekler anne karnında da sakin olabiliyor ama 2 3 saat sıfır hareketse doktora gitmekte de fayda var. Son haftalar ben dürtüyordum işaret vermesi için