Hankun Merhaba anneler biz 36+4 haftalığız yirmilik dişim çürük olduğu için dayanılmaz bir ağrı yapıyor antibiyotik kullanıyorum fakat pek ise yaramıyor bu haftada diş çektiren yada ağrıyı geçirir diyebileceğiniz bişey var mı???? Lütfen cevaplayın 🙁🤦🏻♀️
Semyil Hankun malesef 6.aydan sonra son 3 aylık dönemde diş çekimi önermiyor kadın doğumcular canım. Bende gittim dişçimde kadın doğumcumda olmaz dedi parol iç ama oda pek işe yaramıyor ben karanfilli su yapıyorum ağzımda çalkalıyorum iyi geliyor
_Eliffm Hankun ben de 36 içinde kanal tedavisi yaptırdım dayanamiyodum artık yapan bir yer bulursunuz inşalalh herkes yapmiyo İstanbul anadolu yakasindaysaniz afiyet Hastanesi’nde yardjmci oluyolar ama tabi kadın doğumxan onay almak şartiyla
Emel5805 Dişinol diye bişey varmış dişe sürüluyirmus birde karanfil yağı ama.ikisinide doktorunuza sormadan kullanmayin hamile olup diş ağrısı cekenlar buraya yazmıştı ordan aklımda kaldı