Ipekyuksel CANIM bende 13. Haftadayım 12. Haftada da oluyordu o ağrılar dün kontrolüm vardı doktora sordum sağ ve sol kaşığımda çok ağrı oluyor diye. Bana rahmin büyüdüğü için Rahmi tutan bağlar geriliyor ondan dolayı ağrı oluyor normal bunlar. Korkmana gerek Yok dedi. Ama sen yine de bir doktoruna danış bakalım o ne diyecek. Ama tedirgin olma bende de Var o ağrılar 🤗🤗