Melekergin 37+5 olduk bugün ama aşırı mide yanmam ve bulantım var dün gece kustum. Bebişe zarar vermez değil mi ? Sizce sebebi nedir 🥹
bmmmm Melekergin benim de mide yanmam feci oluyordu gaviscon kullandım hiç fayda etmedi ama doktorum lansoru önerdi şuan gece bile yanmalarım kesildi çok rahatladım
Nergizgokce Melekergin bnde 37+5 im. Yediklerinizden olabilir az az sık sık yiyin ve yağlı baharatlı dışarıdan yemeyin mide hazmedemiyor son haftalarımız dha sağlıklı beslenmeye çalış hafif şeyler ye bende öyle yapıyorum öarşamba Doğumum var nsipse 🥹🐣