Daha önce hem düşük hem yerleşme kanaması yaşamış biri olarak söylüyorum yerleşme kanaması ile düşüğü çok net ayırırsınız. Biraz leke ve özellikle kahverengimsi ise şüphede kalırsınız. Gerçekten düşükse taze kan renginde ve yoğun olur parça pıhtı eşlik eder büyük ihtimalle. Şüpheye düşürmez, görür görmez acilin yolunu tutardınız. Buraya yazacak kadar vaktiniz olduysa muhtemelen yerleşme kanamasıdır yine de acile gidin kesede kanama alanı olup olmadığına bakılsın. İnşallah hayırlı sonuçlarla dönersiniz