Adakiz44 Kızlar merhaba geçtiğimiz salı günü femaraya başladım salı günü de kontrolüm var ama 2 gündür kırmızı lekelenmelerim oluyor ara da bi ağrım oluyor sadece normal mi acaba aynı durumu yaşayan oldu mu ve nasıl bi süreç ilerledi biraz bahseder misiniz
Adakiz44 orkidemm_ korkmuyorum aslında ama doktorum böyle olacak şeylerden bahsetmedi tedirgin ediyor sadece bugün aşırı halsizdim son günüydü ilacın heryerim ağrıyınca tedirgin oldum 🫶🏻
orkidemm_ Adakiz44 rahat ol doktorlar genel de ciddi yan etkilerden bahseder niyayetinde hormon ilacı vücudunu sarması çok normal