Bende 32. Haftadayım ayni his bendede var. Doktora soyledim dun muayenede bebek kafasini asagi indirmis iyice dedi. İdrar yolu enfeksiyonu gecirmis ve geciren biri olarak ikisinin en ayirt edici farki şu enfeksiyonda yanmayla birlikte sanki tuvalet varmis hissi olur ama benim yasadigim litrelerce su icmisimde tuvaletimi tutamayacakmisim gibi bi his ozellikle ayaktayken oluyo ya da birden kalkinca. Sizinki de muhtemelen yanma yoksa bebis aşağı indigi icindir