38+4 bugün kanala indi gibi geliyor karnımdan belli oluyor Persembe günü randevum var bakalım ne dicek doktorum 37+5 de çatı muayenesi oldum şuan normal doğuma uygun ama.kanala inmedigini söylemişti doktorum 40+5 e kadar beklicez sonra suni sancı verecez demişti sizin nasıl gidiyor