36+3haftalık hamişten merhaba🥰bir oğlum bir kızım var. Üçüncüye hamileyim. Allah nasip ederse kızımın ismini bulduk sonunda. Oğlumun ismini ben koymuştum kerem efe(7yaş). Kızımıda ortak koymuştuk eşimle zeynep erva(4yaş) , son ve bebeğimizin adınıda eşime bunuda sen koy demiştim. Ancak içimize sinen bir isim bulduk. İsmi İpek Ela olacak inşallah. Nasıl sizce? İpek veya ela isminde tanıdığınız varmı nasıl karakterleri merak ettim. Benim ilk okulda ipek isminde arkadaşım vardı çok naif ve güleryüzlü bir kızdı.